کارمند امور اداری مرتبط با دفتر دبی (خانم)
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | ندارد |
توضیحات
جنسیت: خانم مقطع تحصیلی: دیپلم، کاردانی، کارشناسی سابقه کاری: مهم نیست حقوق: توافقی استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: تهران شرح وظایف کارمند امور اداری: آشنا با مدیریت امور مشتریان CRM ارتباط تلفنی با مشتریان جهت پیگیری مطالبات و دریافت بازخوردها و انتقال به مسئولین مربوطه همکاری و ارتباط مستمر با تیم حسابداری،فروش و مدیریت مستقر در دبی پیگیری امور محوله در راستای برنامه ریزی واحد فروش شناسایی پلتفرم های نمایشگاه های مرتبط با حوزه فعالیت شرکت جهت بازاریابی ارسال گزارش منظم به مدیریت ارسال رزومه به واتساپ شماره تماس