کارشناس امور مشتریان و پشتیبانی
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
مهارت های تخصصی *پاسخ گویی به تماس های ورودی *پاسخ گویی به سوالات مشتریان از طریق تلفن، تیکت، چت آنلاین و واتساپ و اینستاگرام *شناسایی نیاز مشتری، ارائه راه حل برای این نیازها و رسیدگی به شکایت *رضایت سنجی مشتریان *دقت در جمع آوری داده ها از مشتریان *توانایی توصیف و آموزش خدمات و محصول به مشتریان *مهارت کار با ویندوز و نرمافزارهای Word و Excel ویژگی های شخصیتی 1. روابط عمومی بالا و فن بیان مناسب و اعتماد به نفس بالا در گفتگوی تلفنی 2. توانایی کنترل هیجان هنگام رخ دادن سوء تفاهم یا شکایت و نارضایتی مشتریان 3. توانایی تایپ با سرعت مناسب جهت پاسخگویی از طریق کانال های ارتباطی 4. صبر و حوصله بالا 5. توانایی حل مساله 6. داشتن روحیه کار تیمی 7. پیگیر، دقیق و مسئولیت پذیر و جزئی نگر 8. توانایی مدیریت استرس محل کار : میدان آرژانتین ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها 8 الی 12( حضور در روزهای پنج شنبه یک هفته در میان می باشد) مزایا : بیمه از روز اول ، بیمه تکمیلی ،بسته های مناسبتی ، وام ، کمک هزینه های آموزشی ، پاداش ارزیابی عملکرد