کارشناس امور مشتریان و پشتیبانی

۲ روز پیش در تهران، آرژانتین

    یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.

    نوع همکارینیاز به سابقه
    تمام وقتحداقل ۱ سال

    شیوهٔ پرداخت

    ماهانه

    دستمزد

    از ۱۱ تا ۱۳ تومان

    ساعات کاری

    از ۸ تا ۱۷ پنجشنبه‌ها تا ظهر

    بیمه

    دارد

    وضعیت سربازی

    اتمام یا معافیت

    توضیحات

    مهارت های تخصصی *پاسخ گویی به تماس های ورودی *پاسخ گویی به سوالات مشتریان از طریق تلفن، تیکت، چت آنلاین و واتساپ و اینستاگرام *شناسایی نیاز مشتری، ارائه راه حل برای این نیازها و رسیدگی به شکایت *رضایت سنجی مشتریان *دقت در جمع آوری داده ها از مشتریان *توانایی توصیف و آموزش خدمات و محصول به مشتریان *مهارت کار با ویندوز و نرم‌افزارهای Word و Excel ویژگی های شخصیتی 1. روابط عمومی بالا و فن بیان مناسب و اعتماد به نفس بالا در گفتگوی تلفنی 2. توانایی کنترل هیجان هنگام رخ دادن سوء تفاهم یا شکایت و نارضایتی مشتریان 3. توانایی تایپ با سرعت مناسب جهت پاسخگویی از طریق کانال های ارتباطی 4. صبر و حوصله بالا 5. توانایی حل مساله 6. داشتن روحیه کار تیمی 7. پیگیر، دقیق و مسئولیت پذیر و جزئی نگر 8. توانایی مدیریت استرس محل کار : میدان آرژانتین ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها 8 الی 12( حضور در روزهای پنج شنبه یک هفته در میان می باشد) مزایا : بیمه از روز اول ، بیمه تکمیلی ،بسته های مناسبتی ، وام ، کمک هزینه های آموزشی ، پاداش ارزیابی عملکرد

    گزارش آگهی