کارشناس اجرائی، اداری
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
وظایف: هماهنگی داخلی سازمان برنانه ریزی و اجرای رویدادهای داخلی مدیریت روزانه امور اجرایی و اداری توانمندی ها: آشنایی کامل با نرمافزار آفیس منظم و دقیق مدیریت زمان و اولویت بندی امور اخلاق حرفهای ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح تا ۱۸ حقوق ماهیانه : ۱۵ میلیون تومان+بیمه+رفاهی رزومه خودتون رو در ت.ل.گ.ر.ا.م به آیدی مرتبط با اگهی ارسال بفرمایید Behzadniaofficial لطفا به دلیل مشغله کاری تماس حاصل نفرمایید.