مسئول دفتری و امور اداری هلدینگ
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۲ سال |
توضیحات
هلدینگ حقوقی و املاک کیاهوم واقع در خیابان فرشته از بین واجدین شرایط برای سمت منشی دفتری و امور اداری با حقوق و مزایای عالی استخدام می نماید. شرایط احراز: ✔️فقط خانم ✔️فن بیان قوی، روابط اجتماعی قوی ✔️پاسخگویی و پیگیری تلفنی از مشتریان ✔️مسلط به نامهنگاری، پاسخگویی به تلفن، امور اداری و پیگیری امور ✔️مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس ✔️مسلط به Word و تایپ، Excel ✔️آشنایی با CRM و وردپرس مزیت حساب می شود. ✔️پنج شنبه ها تعطیل در صورت تماس با خانم مهندس تراب زاده صحبت بفرمایید.