مسئول دفتری و امور اداری هلدینگ

۵ روز پیش در تهران، الهیه

    یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.

    نوع همکارینیاز به سابقه
    تمام وقتحداقل ۲ سال

    شیوهٔ پرداخت

    ماهانه

    دستمزد

    حداقل ۱۷ میلیون تومان

    ساعات کاری

    سایر

    بیمه

    ندارد

    توضیحات

    هلدینگ حقوقی و املاک کیاهوم واقع در خیابان فرشته از بین واجدین شرایط برای سمت منشی دفتری و امور اداری با حقوق و مزایای عالی استخدام می نماید. شرایط احراز: ✔️فقط خانم ✔️فن بیان قوی، روابط اجتماعی قوی ✔️پاسخگویی و پیگیری تلفنی از مشتریان ✔️مسلط به نامه‌نگاری، پاسخگویی به تلفن، امور اداری و پیگیری امور ✔️مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس ✔️مسلط به Word و تایپ، Excel ✔️آشنایی با CRM و وردپرس مزیت حساب می شود. ✔️پنج شنبه ها تعطیل در صورت تماس با خانم مهندس تراب زاده صحبت بفرمایید.

    گزارش آگهی