مسئول دفتر

۱ هفته پیش در تهران، آرژانتین

    یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.

    نوع همکارینیاز به سابقه
    تمام وقتحداقل ۱ سال

    شیوهٔ پرداخت

    ماهانه

    دستمزد

    مطابق با وزارت کار

    ساعات کاری

    از ۸ تا ۱۷ پنجشنبه‌ها تا ظهر

    بیمه

    دارد

    توضیحات

    شرح موقعیت شغلی مسئولیت‌ها و وظایف: پاسخگویی به تماس‌های تلفنی و ارتباط با مراجعین. مدیریت و ساماندهی امور اداری و بایگانی اسناد. تنظیم و هماهنگی جلسات و قرارهای ملاقات. تهیه و تنظیم گزارش‌های روزانه و ماهانه مرتبط با امور اداری. پیگیری امور محوله و هماهنگی‌های بین دپارتمان‌ها. ثبت ورود و خروج کارکنان و تهیه گزارشات حضور و غیاب. دریافت و ارسال ایمیل‌ها و مکاتبات رسمی. پشتیبانی اداری برای مدیران و سایر همکاران. پیگیری و انجام امور مرتبط با سفارشات اداری. شرایط و الزامات: مدرک تحصیلی: دیپلم یا بالاتر (ترجیحاً رشته‌های مرتبط با مدیریت، حسابداری یا اداری). حداقل 1 سال سابقه کار مرتبط در امور منشی‌گری یا اداری. تسلط به نرم‌افزارهای Office (Word, Excel, PowerPoint). توانایی کار با دستگاه‌های اداری مانند پرینتر و اسکنر. روابط عمومی قوی و توانایی برقراری ارتباط موثر. دقت بالا و توانایی مدیریت همزمان چندین وظیفه. آشنایی با زبان انگلیسی در سطح مقدماتی. مزایا: حقوق توافقی و مزایای شغلی. بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی. محیط کاری منظم و حرفه‌ای.

    گزارش آگهی