مسئول دفتر خانم +بیمه تکمیلی
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۲ سال |
توضیحات
شرکت تعارف، به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات لجستیک، به دنبال جذب یک مسئول دفتر توانا و متعهد است که بتواند فرآیندهای جاری در دفتر را بررسی و مدیریت کند. وظایف اصلی: آشنا به امور اداری، ارتباط با مشتریان و پیگیری موارد قابل پیگیری در زمینه امور اداری مسلط به امور کامپیوتر تسلط به Microsoft Office آشنایی با CRM مسلط به تایپ تعامل با مشتریان و تیمهای داخلی شرایط و مهارتهای مورد نیاز: حداقل 2 سال تجربه در حوزه مسئول دفتری توانایی برنامهریزی و مدیریت زمان. روابط عمومی قوی و توانایی تعامل با تیمها و مشتریان. مزایای همکاری با ما: بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی حقوق و مزایای رقابتی محیط کاری پویا و حرفهای فرصت رشد و پیشرفت شغلی برای استخدام مشخصات و رزومه خود را به واتس آپ همین خط ارسال بفرمایید.