دوره های آموزش فنون و اصول پذیرایی و تشریفات
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
توضیحات
دوره های آموزش فنون و اصول پذیرایی و تشریفات ویژه نیروهای خدماتی پذیرایی آبدارچی 2 روز متوالی برای کیفیت بخشی به ارائه خدمات اداری در سازمان مربوطه تان با ارائه مدرک معتبر و قابل استعلام 10 ساعت آموزش کاربردی ⛔با نفرات محدود چرا نیروهای خدماتی (آبدارچیان و پیشخدمتان) جزء مهم ترین افراد هستند و باید به آنها اهمیت داده شود؟ چرا باید برای آموزش نیروهای خدماتی سرمایهگذاری کرد و و زمان گذاشت؟ کارکنان خدماتی بدلیل اینکه ویترین هر سازمانی به حساب می آیند باید از کارایی بهتری برخوردار باشند. کارکنان ما به عنوان افراد در معرض دید و نماینده ی سازمان نقش مهمی در معرفی و پرستیژ سازمان ما دارند. اولین قضاوت ها در ورود مهمانان و ارباب رجوع از نظم و بی نظمی مکان انجام می گیرد. حال با توجه به اینکه کارکنان خدماتی می توانند نشان دهنده زشتی و زیبایی یک مکان باشند، نیازمند تجربه و آموزش تخصصی هستند. ما به شما در این زمینه آموزش تخصصی میدهیم جهت اطلاع از نزدیکترین تاریخ برگزاری دوره عنوان دوره را به شماره مندرج در اگهی پیامک کنید