استخدام کارمند اداری خانم ، مسئول دفتر ، منشی

۱ هفته پیش در تهران، جردن

    یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.

    نوع همکارینیاز به سابقه
    تمام وقتحداقل ۲ سال

    شیوهٔ پرداخت

    ماهانه

    دستمزد

    از ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان

    ساعات کاری

    از ۸ تا ۱۶

    بیمه

    دارد

    وضعیت سربازی

    فرقی ندارد

    توضیحات

    ((( استخدام منشی خانم ))) یک شرکت معتبر در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی (روانکارها) با سابقه ۱۵ سال در حال استخدام منشی اداری با مهارت‌های ارتباطی قوی و دقت بالا می باشد. مهارت ها: *پاسخگویی تلفنی. *آشنایی به نرم‌افزارهای ورد و اکسل و تایپ ...(افرادی که تسلط به امور سایت و شبکه های اجتماعی نیز دارند الویت خواهند بود). توانایی مدیریت زمان و اولویت‌بندی وظایف. مهارت‌های ارتباطی و روابط عمومی قوی. وظایف: پاسخگویی به تماس‌های تلفنی و انتقال پیام‌ها. مدیریت فایل‌ها و مدارک اداری. انجام امور دفتری به نحو احسنت. حداقل ۲ سال سابقه کار اداری. مزایا: محیط کاری حرفه‌ای و دوستانه. حقوق 18 تا 20 میلیون تومان. بیمه تامین اجتماعی. صبحانه و ناهار از طرف شرکت. ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16. ***لطفا توجه فرمایید: ***رزومه خود را به شماره آگهی فقط (((تلگرام یا واتس آپ ))) ارسال فرمایید. محل کار : خیابان ولی عصر - بالاتر از بلوار میرداماد - نرسیده به بلوار اسفندیار - خیابان بابک بهرامی

    گزارش آگهی