منشی خانم امور دفتری - اداری
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۳ سال |
توضیحات
شرایط احراز: • بازه سنی تا 30 سال . تسلط کامل به ورد و اکسل - word- excel ( تست گرفته میشود ) • پاسخگویی به تلفنها، ایمیلها، پیامها و فکسها. • برنامهریزی جلسات. • کمک به تهیه گزارشهای برنامهریزیشده. • ایجاد گزارش. • تهیه و نظارت بر فاکتورها. • ثبت تماسهای دریافتی و ارائه گزارش به مدیر مافوق. • ثبت نامههای دریافتی و ارسالی شرکت و کنترل ضمائم مربوطه. • تنظیم پیشنویس نامههای اداری و سازمانی • پاسخگویی به تماسها و ثبت اطلاعات و بهروزرسانی اطلاعات. • انجام امور اداری و دفتری شرکت. • تنظیم قرار ملاقاتها و جلسات و هماهنگی، یادآوری و پیگیری. • پذیرش مشتریان و میهمانان. • تایپ، نامهنگاری و ویرایش. • بایگانی مدارک، ارسال و دریافت مدارک، پیک، پست و آرشیو. • انجام امور محوله توسط مدیریت. • هماهنگی واحدهای اجرایی. ارسال رزومه فقط واتس آپ